۱۳۹۰ خرداد ۲۸, شنبه

کمیته پیگیری : بهنام ابراهيم زاده کارگر دربند باید آزاد گردد

همکار عزیز دانستن خق ماست اخبار و گزارشات خودرا برای ما ارسال کنید جمعی از کارگران ایران خودرو






يك سال از دستگيري وزنداني شدن بهنام ابراهیم زاده كارگر و عضو كميته پي گيري ايجاد تشكلهاي کارگری میگذرد.برای بهنام ،حکم اولیه ی بیست سال زندان صادر شده بود که بعدا این حکم و پرونده به شعبه ی دیگری ارجاع شد تا مجددا بررسی گردد.در آخرين دادگاهش كه در روز 22 خرداد سال جاري تشكيل شد ،علاوه بر انچه براي كليه محكومين سياسي اتهام شمرده ميشود-









مانند تشويش اذهان عمومي ،اقدام عليه امنيت ملي ،شركت در تجمعات غير قانوني وازاين جمله اتهامات واهي كه همگی قبلا روي اوراق چاپ شده قوه قضاييه آماده شده و برای هر پرونده تعدادی از این اتهامات را بخشش میکنند – برای بهنام اتهامات واهی دیگری نیزبرشمرده اند؛ارتباط با یک خبرگزاری خارجی در ازای دریافت مبالغ هنگفت ! و نیز ارتباط با یک سازمان سیاسی اپوزوسیون!دستگاه قضایی حتا به خود زحمت نمیدهد این اتهامات را در مورد نفرات مختلف کمی تغییر دهد!برای این اتهامات بی اساس حتا سر سوزنی ادله و شواهد ارائه نداد اند.
ومهمتر از همه اينكه ايشان را در جايي دستگير كردند كه هيچ ربطي به اتهامات شمارش شده فوق ندارد .بهنام را در حال مسافرت درون شهري در اتوبوس شركت واحد كه در حال عبور از مسير ميدان انقلاب بوده است دستگير کرده اند.
کلیه ی این اتهام زنی های واهی و دستگیری های بی اساس تنها براي ايجاد فضاي رعب و وحشت در جامعه و
برای تداوم سرکوب و ایجاد سد و مانع در مقابل مطالبات مردم و جنبش های اجتماعی صورت میگیرد.
بهنام ابراهيم زاده كارگر كارخانه پلي اتيلن واقع در شهرك صنعتي شور اباد شهر ري بود که با حداقل دستمزد زندگي خانواده اش را تامين میکرد.
او بدون كمترين مصاديق مجرميتش دستگير و محكوم به بيست سال زندان شده است .محکومیتی که به واسطه ی بی اساسی اتهامات و بی دلیل و بنیاد بودن در نوع خود بی نظیر است.
بهنام بر اساس حق اولیه و انسانی خود یک فعال کارگری و عضو کمیته پیگیری ایجاد تشکل های کارگری بوده است.
ما اعضای كميته پيگيري از تمامي سازمانهاي كارگري و از جمله اتحاديه هاي كارگري جهان و سازمانهاي مدافع بشر میخواهیم که برای آزادی بی قید و شرط بهنام ابراهیم زاده از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

کمیته پیگیری ایجاد تشکل های کارگری
24 خرداد 1390
Komite.peygiri@gmail.com این نشانی پست الکترونیک دربرابر spambot ها و هرزنامه ها محافظت می شود. برای مشاهده آن شما نیازمند فعال بودن جاواسکریپت هستید